sobota, 23 września 2017

Vasco nowa marka lakierów hybrydowych

Witajcie kochane
Dziś chciałabym wam przedstawić nową markę lakierów hybrydowych o pięknej nazwie Vasco, które właśnie wchodzi na polski rynek. Ja poznałam je na Instagramie. Marka ta dostępna jest w czterech krajach, mianowicie w Niemczech, Wielkiej Brytanii, na Litwie i w Polsce. W swojej ofercie oferuje 108 kolorów, dwa rodzaje baz i topów, cleanery i removery w różnej pojemności, pilniki, wzorniki z kolorówką.
  Kilka dni temu dotarła do mnie przesyłka z czterema ich lakierami, bazą, topem i pilnikiem. Całość zapakowana była w piękne, eleganckie pudełko. Wszystkie lakiery, topy i bazy zamknięte są w pięknych czarnych buteleczkach ze srebrnym napisem. 
Całą kolorówkę można zobaczyć i kupić TU .





Do przetestowania dostałam cztery kolory lakierów wybranych przez przedstawicielkę firmy Vasco, bazę Base elastic oraz Top no wipe. 





Baza i top mają króciutkie i dosyć grube pędzelki. 
Baza jest o konsystencji gęstej, ciągnącej się a top w przeciwieństwie do bazy jest rzadki i wodnisty. Zapach obydwóch produktów nie jest przeciwny i nie sprawi problemów wrażliwym noskom :). 

Kolorki jakie dostałam to numerki 013 Thaiti Please, 062 Gray Crown, 086 Pimp My Style, 094 Calssic Red. Pędzelki lakierów również krótkie i szerokie, konsystencja bardzo gęsta, odnoszę wrażenie jakby żelowa. Nie ma możliwości zalania skórek. Pigmentacja lakierów powala na kolana!! Dosłownie!! Mega napigmentowane, jedna warstwa pokrywa płytkę w 100%.   







 



7 komentarzy:

  1. Ładne kolory.
    Daj znać jak z trwałością i odmaczaniem 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od piątku testuję kolorek, po około dwóch tygodniach dam znać jak się trzymał lakierek i jak z odmaczaniem.

      Usuń
  2. Jeszcze nie słyszałam o tej marce. Piękne pudełko! Kolory fajne, choć nic wyjątkowego. Ale super ekstra z tym kryciem! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka dopiero wchodzi na polski rynek więc mało kto jeszcze wie o tej marce.

      Usuń
  3. nie znam tej marki ale kolory ładne

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą - ciekawa jestem jak sobie poradzą na paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napisze osobny post o tym jak z trwałością.

      Usuń