niedziela, 24 września 2017

Vasco lakier hybrydowy 094 Classic Red

Jak już opisywałam wczoraj, niedawno dostałam do przetestowania lakiery hybrydowe firmy Vasco. Na pierwszy rzut poszła krwista czerwień 094 Classic Red. Do mojego zdobienia wykorzystałam również bazę oraz top z firmy Vasco.



Baza gęsta ciągnąca się ale nie sprawiała żadnych problemów w nakładaniu na paznokcie. Pędzelek krótki i szeroki. Na mojej małej i wąskiej płytce wystarczy jedno pociągnięcie do całego pokrycia mojego paznokcia. Utwardzałam 60sek w lampie ledowej.




Po utwardzeniu bazy zabrałam się do nałożenia pierwszej warstwy kolorku 094 Classic Red. Już na początku ku mojemu zaskoczeniu konsystencja lakieru była gęsta i to dość mocno, odniosłam wrażenie jakby żelowa taka kauczukowa. Pigmentacja mnie powaliła na kolana. Jedna cieniutka warstwa wystarczyła do pełnego krycia, co niezmiernie rzadko zdarza się w lakierach. I u mnie również pierwszy raz na paznokciach została nałożona jedna warstwa kolorku. Kolor utwardzałam 30sek w lampie led.



No i końcowy etap, nałożenie ozdoby i topu. Top no wipe. Konsystencja bardzo rzadka, mega lejąca, wystarczy delikatne pomoczenie pędzelka w topie i pomalować paznokcie.  W lampie utwardzony do bezpieczeństwa 60 sek. 




No i efekt końcowy: 








Jeśli jesteście zainteresowane tymi lakierami to zapraszam do Sklepu Vasco , będziecie miały w czym wybierać :).

5 komentarzy: