sobota, 13 lutego 2016

Walentynkowe mani

Na blogach aż kipi od walentynkowych zdobień to i u mnie nie mogło takowego zabraknąć :). Co prawda jakoś szczególnie nie obchodzimy z mężem tego święta. Uważamy że prezentem można każdego dnia obdarować ukochaną osobę, każdego innego dnia można wyjść do kawiarni a w ten dzień to wszędzie jest tak tłocznio że palca wsadzić nie można ani do kawiarni ani do kina nawet do McDonalda :). Ale mani walentynkowego nie odpuściłam ha ha ha.
Do tego zdobienia wykorzystałam GR Express Dry o numerku 21, GR Rich Color nr 76 oracz czarnego GR Rich Color nr 35.
Z białego i różowego zrobiłam delikatny gradient (teraz już chyba dobrze to nazwałam ) a na to świetny stempelek zakochanej i całującej się pary oraz słodki napis z wyznaniem miłości :). Użyłam do tego płytki OM-B12.












16 komentarzy:

  1. Widzę, że u Ciebie też storczyki królują na oknie. ładne mani.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny gradient :) Stempelki idealne na dzisiejszy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale idealny gradient ;-) super całość ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny :* lubię gradientowe zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdobienie i śliczny gradient ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdobienie :) Piękny gradient :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdobienie, delikatne i bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne zdoboenie takie dziewczęce

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyszedł Ci gradient! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne, zdobienie, takie delikatne :)

    Dzięki za odwiedziny i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń