czwartek, 25 lutego 2016

LUXURY Paris colour show

Dziś chciałabym wam przedstawić kolejny lakier z biedronki LUXURY Paris Colour Show. Niestety na tych lakierkach nie ma numerków. Owszem na dnie szklanej buteleczki jest wybity numerek 35 ale to nie raczej numer lakieru. Kolor przybrudzonej zieleni. Mocno napigmentowany, na moich paznokciach jedna warstwa lakieru. Niestety jest tak napigmentowany, że mimo odżywki na paznokciach zafarbował płytkę, a przy zmywaniu odbarwił skórki wokół i pod paznokciem. Konsystencja dość wodnista, trzeba uważać by nie pociapkać skórek. Za to pędzelek cieniutki i dość krótki. Na serdecznych palcach pomalowałam lakierem GR Rich Color i nakleiłam wodne naklejki.
A oto moje zdobienie:













13 komentarzy:

  1. kolor ciekawy, szkoda, że brudzi skórki i odbarwia płytkę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te naklejki, fajnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie kupiłaś naklejki wodne z ludowym motywem? cudne są!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam motyw kwiatków, mogę mieć go wszędzie. Na ubraniach, torebkach, biżuterii no i paznokciach ! :) śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne naklejki, a w połączeniu z tym niebieskim tworzy zgrany duet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja juz mówiłam, ale mega podobają mi się te naklejki w tym zestawieniu ;-) Super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie całość wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, wiosennie to wygląda :) Szkoda, że lakier farbuje.

    OdpowiedzUsuń