niedziela, 7 lutego 2016

Golden Rose Paris nr 79

Dziś chciałam Wam przedstawić fajny kolor od Golden Rose z serii Paris o numerku 79. Ten kolor przypomina mi brudną czerwień albo bardzo dojrzałą malinkę :). Pierwsza warstwa smuży ale druga rekompensuje wszystkie niedociągnięcia. Pędzelek jak każdy z tej serii jest długi i cieniutki. Mi się bardzo dobrze nim maluje. Lubię bardzo tę serię a  ich buteleczkach się zakochałam. mają świetny kształt!!!
Wybaczcie moje skórki, ale z nimi chyba nie da się już nic zrobić :(. 









4 komentarze:

  1. cudownie masz piękne paznokcie...:)super kolor....

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolor! I zazdraszczam storczyka ;p moje tylko w liście idą ostatnio :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, moje wszystkie kwitną prawie przez caly rok :)

      Usuń
  3. Lubie lakiery GR, ale tej serii jakoś nie kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń