wtorek, 4 października 2016

Silcare Color It 372 i 350

Kolejnymi lakierami jakie zagościły na moich paznokciach to znów Silcare Color It o numerkach 372 i 350. Tak jak każdy z tych lakierów problematycznie się nakłada. Ale dałam radę. Trzymam je tylko dlatego że szkoda mi ich wywalić bo kolorki są dość ładne. 

Kolor 372 to ciemny granat z fioletowo szarymi drobinkami. Śliczny kolorek na Sylwestra. Na serdecznym i środkowym palcu zagościła szarość z Color It 350. Bardzo śliczny kolorek. Dodatkowo zrobiłam stempelki zwykłym czarnym lakierem z Golden Rose. 

Primer jaki używam to Primer z NeoNail niby kwasowy ale wydaje mi się że jest słaby. Baza i top z Semilaca 2w1.

Po około tygodniu znów zaczynają mi odchodzić, tu już zrobiłam zdjęcia i na koniec zobaczycie.  Mi się wydaje że to wina słabego Primera albo bazy i topu 2w1 z Semilaca. 








4 komentarze:

  1. To 2w1 z Semilac'a podobno nie jest zbyt dobre. Kup osobno bazę i osobno top - powinny się wtedy lepiej trzymać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi czasami z końcówek coś zaczyna odchodzić, ale to po tygodniu albo więcej i podejrzewam że od olejku bo nakładam go litrami na paznokcie:) Czegoś takiego jak u Ciebie nie widziałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń