czwartek, 13 października 2016

Lovely Mickey 131 + Mardi Gras 034

Ostatnio zakupiłam sobie dwa nowe kolorki od Semilac 034 Mardi Gras i 131 Lovely Mickey

Mardi Gras to przepiękny fuksjowy kolor, który w różnym oświetleniu ma różne odcienie fioletu. Raz zachodzi na bardziej różowy a raz na bardziej fioletowy. To niepowtarzalny kolor, po prostu idealny!!! To jeden z najcudowniejszych kolorków z Semilaca i nie tylko. To jeden z pierwszych moich kolorów jakie zakupiłam na początku przygody z hybrydami i nawet nie wiedziałam że to jeden z bardziej pożądanych kolorków. Już pierwsza warstwa daje ładne krycie, a po dwóch to już IDEAŁ.

Lovely Mickey to typowo różowy, landrynkowy, pudrowy róż :). Taki dziewczynkowy. Laleczka Barbie ha ha ha. Mimo że to pudrowy róż to nie robi wielkich kłopotów. Co prawda pierwsza warstwa trochę smuży to druga zakrywa wszelkie niedoskonałości. 











3 komentarze:

  1. Cukierkowo :) Ja nie przepadam aż tak za różem na paznokciach, zdarza mi się ale nie za często :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak sie uczylam malować paznokcie ponad 10 lat temu to robilam takie zdobienia zupelnie o tym zapomialam a sa takie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio przeglądając jakieś zdjęcia widziałam takie zdobienie i przypomniało mi sie ze to proste i bardzo ładne wiec wykorzystałam pomysł :)

      Usuń