sobota, 26 marca 2016

Wielkanocne zdobienie MIYO i Lemax

No i dziś znów zaprezentuję Wam kolejny lakier z serii MIYO. Tym razem będzie to numerek 172 o nazwie FREESIA FUN. To róż z domieszką fioletu. Kremowa śmietanowa konsystencja. Krycie standard dwie warstwy.  Ładny stonowany kolorek. Na serdeczny palec nałożyłam lakier Lemax. Jego krycie to dwie grubsze warstwy. Kolor żółtawo zielonkawy. Ja bym bardziej na żółty obstawiała z maleńkimi czarnymi drobinkami jak maczek. Dołożyłam do tego wielkanocne stempelki z płytki TINA XIN-01. Żałuję że tak mało zdobień zrobiłam w tym okresie z tą płytką. 















3 komentarze:

  1. Faktycznie zdobienie typowo Wielkanocne ^^ urocze,podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Króliczek jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te drobiny w żółtku wyglądają jak ubrudzone paznokcie. :P Jednak z króliczkiem prezentują się dobrze i już mi to nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń