sobota, 5 marca 2016

Bell Shine & Chic

Ostatnio w sieci Biedronka pojawiły się nowe lakiery firmy Bell Shine & Chic. Żadne z tych lakierów nie ma numerku. Na dnie buteleczki jest wybity numer 29. Kolor bordowy z drobinkami srebrnymi i czerwonymi. Krótki pędzelek, konsystencja bardziej rzadka ale nie ma problemu z aplikacją. Schnie szybko i jedna warstwa wystarczy do pełnego krycia. Jest bardzo mocno napigmentowany i niestety zabarwia skórki. Po czwartym dniu starte końcówki i zaczynają się odpryski. Na serdecznym paznokciu postanowiłam nakleić cało paznokciową naklejkę wodną czarną w kwiaty. Pokochałam te naklejki :). Naklejki zakupione na allegro u sprzedawcy mixtips. 


















11 komentarzy:

  1. Kolor bardzo ładny! taki wiosenny w połączeniu z naklejką w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorek :) Ja mam czarny ze srebrnymi drobinkami z tej serii - polubiłam go od razu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie takie pazurki wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zestawienie :) I masz śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie wyglada ten kolor na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kolorki! wygląda świetnie na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny ten kolorek, chyba czas wybrać się do biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń

  8. Bardzo podoba mi się ten kolor: ) pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń