poniedziałek, 22 czerwca 2015

Głębia Oceanu GR Rich Color nr 39 + stempelki.

Przedstawiam wam przepiękny lakier firmy Golden Rose z serii Rich Color o numerku 39. Przepiękny morski kolor przypominający mi głębię oceanu. Lakier ten ma mnóstwo drobinek srebrno turkusowych. Ma taką metaliczną poświatę. Już jedna warstwa pokryła ładnie całą płytkę paznokcia ale jak to ja musiałam doprawić drugą cieniuteńką warstwą. Schnie dość długo :/ i tu właśnie ma u mnie minusa. Ja należę do tych niecierpliwych i nie lubię czekać ;). 













No i stempelki






6 komentarzy:

  1. Mam ten kolorek! Jest śliczny!
    Świetny wzorek stempelka!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam serię Rich Color! Wszystkie kolory są cudowne, ten też. I że stempelkami wygląda obłędnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam połączenie takiego kolorku z bielą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny jest, lubię takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń