niedziela, 25 stycznia 2015

Czerwono- różowy lakier AIR FLOW Bell

Czerwono- różowy lakier AIR FLOW Bell

Przedstawiam Wam czerwono-różowy lakier firmy Bell AIR FLOW. Śliczny lakier z drobinkami fioletowo niebieskimi,  pięknie wygląda na paznokciach. Lakier ten łatwo i przyjemnie się rozprowadza, jedna warstwa wystarczy żeby pokryć płytkę bez zastrzeżeń. Schnie dość szybki. Nie zostawia smug. Pędzelek średniej grubości, nie zalewałam nim skórek. Połączyłam go z białym lakierem Golden Rose RICH COLOUR nr 76.

  • Baza pod lakier : Bielenda 10 w 1 CC cena 11,49zł moja ulubiona drogeria w mieście.
  • Biały lakier Golden Rose RICH COLOUR nr 76 cena 5,49zł
  • Czerwony lakier Bell AIR FLOW  Lotus Effect bez numerku cena 5,99zł Biedronka
  • Top coat Golden Rose Quick dry cena 5,79zł
  • Oliwka do skórek Allegrowa cena 2,49zł


 A że dziś mamy piękną zimę to i zdjęcia w zimowym plenerze ;)






 Tu widać jak przy malowaniu metodą wodną podeszło mi powietrze, ale to mój pierwszy raz :) więc małą wpadkę mi proszę wybaczyć :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz