czwartek, 3 stycznia 2019

VASCO Wonderland by Katarzyna Wolny - 325 Tuscany Superb

Przedświąteczny czas to bardzo intensywny czas jak dla mnie. Dość późno zabrałam się za moje paznokcie ale zdążyłam ufff. Myślałam że w tym roku nie dam rady się ogarnąć z paznokciami. 
Na pierwszy strzał poszedł lakier firmy Vasco Wonderland by Katarzyna Wolny - 325 Tuscany Superb.  Kolekcja Wonderland to 12 niesamowitych kolorów starannie wyselekcjonowanych przez Katarzynę Wolny - 73-krotną laureatkę mistrzostw Polski, Europy i Świata.

325 Tuscany Superb to przepiękna, mocno nasycona czerwień. Klasyk jest zawsze modny tym bardziej w okresie świątecznym. Ten kolor potrzebuje jednej warstwy by w 100% pokryć idealnie płytkę paznokcia. Jest dużo gęstszy niż inne lakiery z tej firmy. Jednak nie sprawia mi żadnych problemów. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz