niedziela, 29 kwietnia 2018

Vasco Deep Black i galaktyczny Fobos

Witajcie kochane
Dziś chciałam się Wam znów pochwalić. Kolejny raz odezwała się do mnie przedstawicielka firmy Vasco z propozycją przetestowania ich kolejnych nowości. Tym razem padło na kolekcję Galaxy Cat Eye. Ja wybrałam numerek 137 o nazwie Fobos. 
Do zestawu dostałam czarny lakier o numerku 065 Deep Black oraz okrągły magnes. 

Fobos to przepiękny galaktyczny odcień błyskotek w tonacji różowo fioletowo pomarańczowym, galaktyka na paznokciach. Efekt piorunujący. Ja połączyłam to z różowym innej firmy. Dodatkowo dostałam jeszcze jeden lakier do przetestowania z kolekcji Platinum Chic a mój wybór padł na numerek 712, ale o nim napisze w kolejnym poście.  Całość prezentuje się następująco:











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz