środa, 1 marca 2017

Obłędny Biscuit

Dziś postawiłam na delikatność i subtelność. Semilac Biscuit 032 jest obłędny!!! Skradł moje serce. To mój ulubieniec numer jeden! To śliczny sukierkowo pudrowy róż. Mi ten kolor kojarzy się z cukierkami pudrowymi z dzieciństwa. 
Dwie warstwy kryją w miarę dobrze choć trzecia cieniuteńka by nie zaszkodziła. Jedynym minusikiem jest to że kolor hmmm się delikatnie brudzi. Reszta nie budzi zastrzeżeń. 
Do dopełnienia dodałam ozdobne serduszka przyklejone na kleju do tipsów. 


















5 komentarzy:

  1. Biscuit to must have z kolekcji Semilaca - cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niezastąpiony kolor, jako pierwszy z moich wszystkich hybryd zdenkowany został do ostatniej kropli :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolorek :) Tyle dziewczyn go chwali, że zaczyna mnie kusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten kolor, ale jego krycie to dla mnie duży minus, przez to hybryda jest gruba i brzydko wygląda, dlatego praktycznie nie używam tego lakieru.

    OdpowiedzUsuń