piątek, 23 września 2016

Pierwsze hybrydy Silcare Color It

Po bardzo długich namysłach w końcu zdecydowałam się na hybrydy. Ja i hybrydy? Niemożliwe... A jednak. Zawsze byłam przeciwniczką hybryd i uważałam że hybryda niszczy płytkę paznokcia ale po kilkumiesięcznym stosowaniu zmieniłam zdanie ale o tym później.

Pierwsze hybrydy jakie zakupiłam to lakiery firmy Silcare Color It.
Lakiery te są zamknięte w małych 8 gramowych czarnych plastikowych buteleczkach. Nie widać jaki w środku jest kolor. Na zakrętce z góry albo z czoła na buteleczce jest tylko numer lakieru.  Pędzelek jest wąski i dość mały co ułatwia nakładanie.
Ich nakładanie jest trochę problematyczne. Lakier jest dość rzadki i zalewa skórki i ucieka z wolnego brzegu. Trzeba wypracować sobie własną taktykę nakładania. Moja jest taka że maluję każdy paznokieć osobno i wkładam na 10 sekund do lampy żeby lakier nie uciekł. Druga warstwa już jest łatwiejsza. 
Co do tych lakierów to nie jestem do końca do nich przekonana. Będę używać aż się skończą ale raczej już ich więcej nie zakupię choć cena bardzo kusi. 
Zdjęcia jutro ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz