piątek, 5 sierpnia 2016

Golden Rose Paris nr 235 i nr 132 + stempelki

Witajcie kochani po długiej nieobecności. U nas ostatnio dużo się dzieje, niekoniecznie dobrego. Paznokcie od czasu do czasu jeszcze robię ale czasu na pisanie dosłownie zero. Nie ogarniam ostatnio wszystkiego, dzień za dniem ucieka mi niesamowicie szybko a noc trwa za krótko. Ale nie o tym chciałam pisać. 

Kolejne zdobienie jakie zrobiłam to zwykłe paseczki. Kolorki jakie wykorzystałam do tego zdobienia to lakiery z Golden Rose Paris o numerkach 235 i 132.

Kolor 235 to nudziak z domieszką pomarańczy, bardziej brzoskwini, pokazywałam go już tutaj .

Kolor 132 to  kolor błękitu, jasnego nieba takiego letniego słonecznego. Jest wodnisty z delikatnym shimmerem, potrzeba trzech warstw do pełnego krycia. 
Dodatkowo zrobiłam stempelki paseczki.
Oto rezultaty:











5 komentarzy: