czwartek, 3 grudnia 2015

Projekt u Elizy - Tydzień Czwarty - Negative Space

Kolejny  tydzień z projektem u Elizy powolutku dobiega końca. Tematem jest Negative Space. Powiem szczerze że jako osoba która maluje paznokcie nie wiedziałam co to takiego. Aż wstyd się przyznać ://. Ale mój dobry kolega "Pan Google" wszystko mi wytłumaczył :). 
Niestety nie mam żadnych tasiemek postanowiłam wybrnąć troszkę inaczej z tego zadania. Zobaczcie same. 
Przepraszam za moje zdarte skórki ale moje dłonie nie wytrzymują świątecznych porządków :).













5 komentarzy:

  1. Masz ładny kolor płytki paznokcia :) negative space w Twoim wykonaniu wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci wyszło!!
    A do NS wcale nie trzeba tasiemek :) ja właśnie lubię NS w takim wykonaniu jak Twoje, czyli kwiaty, a nie wzory geometryczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie proste a takie efektowne. Super :)

    OdpowiedzUsuń