piątek, 6 listopada 2015

Pierwsze wrażenia z GR WOW ślikowy nr 61

Witajcie, u mnie ciągle brak czasu, coraz więcej zaległości i przestój w blogu, a kolekcja lakierów ciągle się powiększa. Ostatnio postanowiłam kupić dwie serie lakierów z Golden Rose WOW i EXPRESS DRY.
Dziś postanowiłam wypróbować małe śliczności z serii WOW. Wybrałam kolor wiśniowy. Lakier w 6ml buteleczce z małym i szerokim pędzelkiem. Kryje  bardzo fajnie dwie cieniutkie warstwy pokrywają całkowicie. Lakier nie smuży i wygodnie się nim maluje. Chyba moja kolekcja będzie dalej się powiększała o kolejne WOWki :).
Bardzo lubię kropeczki więc kolejne zdobienie znów kropkowe :)




 



 
 


4 komentarze:

  1. Też lubie kropki, a kolorek bardzo przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor. Ta seria jest genialna. Kupuję z niej wszystkie kolorki, które wiem ze są chwilowym chciejstwem i nie będę używała na tyle często, żeby potrzebować całego kilkunasto milimetrowego opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądają te kropki :)

    Bardzo lubię tą serię za małą pojemność buteleczki i odwzorowanie koloru :)

    OdpowiedzUsuń