niedziela, 19 lipca 2015

Biel Golden Rose Rich Color 76 i stemple

Witajcie kochane po małej przerwie. Moja przerwa była związana z moim stanem zdrowia a mianowicie migreną. Migreny ostatnimi czasami nieźle dały mi popalić :( Po prostu odechciewa się wszystkiego. Wizyty u specjalistów i leki. Niestety są też skutki uboczne lekarstw :( Nigdy nie brałam hormonów by nie przybrać na wadze a teraz leki na migrenę nieźle zaszalały w moim organizmie. Przestałam je brać no i niestety miałam tego skutki... powrót migreny z wielkim hukiem :/. 
No dobra dość już tych żali, przechodzimy do milszych rzeczy.

Dziś królowała u mnie biel Golden Rose Rich Color nr 76 z odrobinką bordo z brokatem Pierre ReneRuby Red 214 w stempelku. Śliczna drobna krateczka.
Biel piękna śmietanowa pół gęsta super kryjąca już po pierwszej warstwie. Do tego stempelek drobnej krateczki w kolorze bordo z Pierre Rene 214 o nazwie Ruby Red. Blaszka zwykła z Allegro o numerku XY18.







1 komentarz:

  1. A ja sie zastanawiałam co z Tobą.

    Fajna opalenizna i z nią mani wygląda super!!!

    OdpowiedzUsuń