niedziela, 8 marca 2015

Stopy - Eveline color INSTANT

Eveline colour INSTANT

Dziś postanowiłam przełamać moje opory i dodałam zdjęcie stóp. Jakoś zawsze wstydziłam się pokazywać stopy i ogólnie mało blogowiczek też to robi. Fakt moje stopy nie należą do idealnej modelki ale jeśli stopy są odpowiednio zadbane to czemu nie? 
Swego czasu szukałam zdjęć z pomalowanymi paznokciami stóp i powiem szczerze że bardzo mało jest takich na blogach. Może latem pojawi się więcej fotek i opisów na blogach. 

Na moich stopach gości lakier EVELINE niestety numerek przepadł, ale jak patrzę na kolorystykę u producenta to wydaje mi się że jest to kolor 371 ale nie jestem pewna.
To śliczny marchewkowo pomidorowy kolor. Lakier ten jest mocno napigmentowany i wystarczy jedna warstwa do pełnego krycia. Ja też nałożyłam jedną warstwę. Szybko schnie i to wielki plus. Ma cienki i długi pędzelek i to wielki plus.


  







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz