czwartek, 3 stycznia 2019

Kolejna współpraca z Vasco

Witam dziewczyny po długiej nieobecności. W nowym 2019 roku chciałabym Wam złożyć gorące życzenia, dużo zdrówka bo to ono jest najważniejsze o czym się przekonałam w minionym roku, dużo pomysłu na tematy blogowe i dużo wpisów i zdjęć.

A ja chciałam się z Wami podzielić kolejną współpracą z firmą Vasco . Przed świętami odezwał się do mnie Pan Robert, przedstawiciel firmy Vasco,  który zaproponował mi wybranie kilku lakierków z ich kolekcji. Było tyle pięknych odcieni że nie mogłam się zdecydować. Wybrałam 10 kolorków z czego dostałam 9. Dwa
 z nich są z kolekcji by Katarzyna Wolny.
Kolekcja Wonderland to 12 niesamowitych kolorów starannie wyselekcjonowanych przez Katarzynę Wolny - 73-krotną laureatkę mistrzostw Polski, Europy i Świata.






Kolory są mocno napigmentowane , żywe. Na wzornikach jest jedna warstwa lakieru, by pokazać Wam jak kryją. Nie wiem czy mi się wydaje czy te lakiery od poprzednich są gęstsze ale nie sprawiają problemu w nakładaniu. Jedynym minusem jest to że naklejka na zakrętce z numerkiem i kolorkiem odbiega dość znacząco od koloru rzeczywistego w buteleczce, więc przy zakupie radziłabym nie sugerować się tym co na jest na opakowaniu a poszukać lepiej zdjęć rzeczywistych na internecie. Zresztą same zobaczcie .











Większość lakierów jest w klasycznej czarnej buteleczce ze srebrnym napisem, na zakrętce naklejka z kolorem, numerkiem kolorku i nazwą. Ale jest nowa kolekcja Wonderland by Katarzyna Wolny która buteleczki ma w kolorze białym i etykieta na zakrętce różni się od pozostałej kolekcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz